De dag van vertrek - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nina Ruijer - WaarBenJij.nu De dag van vertrek - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nina Ruijer - WaarBenJij.nu

De dag van vertrek

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

04 Juli 2012 | Nederland, Haarlem

Vandaag is het zover. Na maanden van voorbereidingen en erover gepraat te hebben wordt het dan echt werkelijkheid. Vanavond om 19.25 vlieg ik met een propvolle koffer naar Frankrijk en ben ik voor vier maanden weg. Vier maanden werken, nieuwe mensen ontmoeten en vooral een hele leuke en onvergetelijke tijd hebben dat is het doel van deze reis. Natuurlijk ga ik heel veel mensen hier in Nederland missen, maar ondanks dat ben ik blij dat het eindelijk zover is. Eindelijk een nieuw avontuur, niet meer die lange saaie dagen op school. Aan de andere kant is er natuurlijk ook een bepaalde spanning, komt het allemaal wel goed? Ga ik de mensen hier in Nederland niet teveel missen? Eind van de middag vertrek ik naar schiphol waar ik nog afscheid neem van vriendinnetjes en mijn ouders. En dan gaat het avontuur echt beginnen.

  • 16 Juli 2012 - 09:33

    Anneke:

    poeh nina flink verslag aan het worden haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Werken in Frankrijk

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2012

De dag van vertrek
Nina

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 4323

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 05 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk in Zuid Afrika

04 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

India

04 Juli 2012 - 01 November 2012

Werken in Frankrijk

Landen bezocht: